Monday 24 September 2012

Alhamdulillah Berjumpa Lagi Kita...Sory Lama Tak Update Blog...

sory semua kepada sahabat perwalitan....

ramai yang tertanya-tanya dan email serta meseg pada saya kena tidak update blog..ada masalah apa ke..tak sihat ke..alhamdulillah dan terima kasih kepada yang masih mengingati juga saya...

untuk makluman semua saya tak update lama dh blog ini adalah kerana jadual tugasan saya yang terlalu padat 2 hingga 3 bulan ini..keje pon balik lewat malam lagi...di samping itu juga..komputer di rumah saya juga rosak kerana di sambar kilat...semuanya kerana on line ketika hujan dan guruh....

Tapi kini alhamdulillah, semuanya telah dapat diatasi...InsyaAllah blog ini akan tersu hidup seperti tuannya juga..dan saya akan membantu para sahabat sekalian yang mempunyai masalah...masalah akan cuba kita atasi sama-...saya bukan pakar tetapi sahabat perwalitan anda semua...

Swiftlets-zone 4 all
phone : 012-5328332

No comments:

Post a Comment