Sunday 24 February 2013

Berita Gembira Sahabat Dari Perak : Pakej Suara Super

ni meseg yang saya dapat pada 25 februari 2013

Meseg dari sahabat tersebut : Pasang suara burung kat komputer di rumah. Banyak burung datang ..
                                              berlegar  kat ruang parking kereta..ni contoh gambar tersebut

apa yang menarik di sebalik meseg ini ialah gambar yang dihantar oleh sahabat tersebut membuktikan apabila seekor burung walit dengan berani telah bertenggek di ruangan parking kereta ruamhnya seperti hendak bersarang je di situ...hehehe..apa yang saya dapat simpulkan suara yang saya telah dibeli oleh sahabat tersebut dari saya sangat menjadi sehingga burung walit tidak takut untuk mendekati suara tersebut,,,,itulah hebatnya suara marvelous cloud...untuk makluman sahabat ini telah membeli pakej siper suara dari saaya pada minggu lepas dan apabila sampnya maka sahabat tersebut telah test guna komputer dulu...dan hasil dari komputer yang di trynya membuktikan seperti gambar tersebut...

saya doakan kelak sahabat tersebut mendapat hasil yang terbaiknya..dan dinasihatkan suapaya janganlah menukarkan suara tersebut jika burung walit masih banyak dan suka pada suara tersebut...

swiftlets-zone 4 all
phone : 012-5328332

1 comment:

  1. Assalamualaikum, macmacara untuk Saya dapatkn disc @ pendrive tu? Tlong whap Saya d 0165878988

    ReplyDelete