Friday 12 August 2011

Bajet Untuk Kursus Dah Habis...

berita yang kurang enak di dengar..

hari ini saya ingin memohon maaf kepada semua sahabat yang telah memberikan nama untuk menghadiri kursus yang akan dibuat oleh saya dan agensi kerajaan...bukan apa pada hari khamis yang lalu sahabat saya dari agensi kerajaan yang ingin menaja untuk membuat kursus tersebut telah call dan bagitau bahawa bajet yang saya mahukan untuk membuat kursus asas tentang industri perwalitan ini telah habis digunakan...katanya lagi tulah lambat sangat hendak mencari 30 orang untuk kursus ini maka bajetnya telah digunakan untuk dibuat kursus lain..sedih jugak saya mendengarnya...sebab utama saya ingin join agensi kerajaan untuk membuat kursus ini adalah kerana kelak pertamanya bajet untuk yuran akan dapat dikurangkan may be bawah seratus sahja..sedangkan kursus swasta yang dibuat semuanya berharga ratusan ringgit malah ada yang berharga ribuan ringgit...sebab kedua ialah kerana apabila adanya penglibatan agensi kerajaan dalam melaksanakan kursus ini seperti pihak majlis perpandaran dan jabatan perhilitan serta jabatan veterinar maka sijil yang diperolehinya kelak mempunyai kualiti dan diiktiraf dalam memohon lesen untuk membuat atau memiliki rumah burung ini...jadi nak buat macam mana kan rezeki kita tiada kali ini...tetapi kawan saya juga berjanji iaitu jika ada lagi bajet untuk membuat kursus kepada orang awam maka beliau akan memberitahu saya...oleh itu, kepada semua sahabat yang telah memberikan nama untuk menghadiri kursus ini saya memohon maaf  beribua kemaafan...dah macam hari raya pulak..hehehe...semua nama tersebut akan saya simpan dan kelak jika  ada kursus yang akan diadakan saya akan masukkan nama tersebut paling atas sekali...sekian harap maklum...tq..

swiftlets-zone 4 all
email me : shidey_zone@yahoo.com
phone ; 012-5328332

No comments:

Post a Comment