Sunday 1 January 2012

Majlis Pelancaran Pemutihan Perusahaan Sarang Burung Walit Peringkat Negeri Kedah

Sape-sape tahu cerita tentang gambar ni...sila komen


Pagi tadi terbuka blog sahabat perwalitan yang lain...dalam tu ada letakkan gambar ini...huraiannya dalam bahasa cina...jadi waaa talkkk faham looo..jadi kepada sahabat lain yang di luar sana tahu tentang cerita ini please komen di sini...moga kita semua dapat maklumat yang betul punya tentang gambar ini...adakah pemutihan rumah burung walit, adakah pendaftaran rumah burung walit, adakah nak robohkan rumah burung walit, adakah...adakah...adakah...mesti banyak bermain di minda anda kan..ni baru peringkat negeri kedah...rasanya sampi satu negara juga akan di buat kemudiannya...jadi kepada sahabat di asana yang tahu ceritanya tolong bagitau dan komen di sini...moga kita dapat share ngn sahabat yang lain juga..

p/s : saya juga kan mencari maklumat yang betul tentang apa yang di tulis dalam bloh tersebut kelak..sama-sama kita mencari jawpannya..

swiftlets-zone 4 all
email me : shidey_zone@yahoo.com
phone : 012-5328332 

2 comments:

  1. tujuan untuk memberi peluang kpd pengusaha walit mendaftar dgn pihak berkuasa (majlis daerah & vaterinar) proses di permudah dgn tuan membeli borang RM2/= isi dan hantar ke bahagian pelesenan.tuan akan di beri lesen sementara dgn membuat pembayaran yg dikenakan.tuan diberi masa sehingga bulan jun 2012 untuk mematuhi beberapa peraturan seperti plan bangunan.proses tidak begitu ketat untuk pengusaha yg telah menjalankan operasi.bagi pengusaha baru yang hendak membina rbw mereka akan melalui proses yg ketat.

    ReplyDelete
  2. em, tq yon atas maklumat ini....may be berguna untuk semua sahabat perwalitan di kedah nanti...jadi mai pakat2 p daftar ye..murah je tue...

    ReplyDelete