Monday 26 September 2011

Taman Perindustrian Simpang Empat, Kedah

hampir keseluruhan bangunan di sini telah bertukar menjadi bh

 minggu lepas sempat saya ronda-ronda di sekitar simpang empat ini...apabila melalui satu kawasan maka saya terdengar banyak bunyi suara panggilan burung walit..lalu saya masuk mencari jalan ke arah bunyi tersebut..terkejut saya melihat perkembangan yang pesat bh di sini...dahulunya semua rumah kedai di sini telah diwartakan sebagai kawasan perindustrian ringan sahaja...tetapi nampaknya hampir keseluruhannya telah bertukar menjadi bh...jom kita layan gambar di bawah ini yang saya sempat snap kan kepada anda...

 lihatlah semuanya telah bertukar menjadi bh..jika anda melalui kawasan ini dongaklan untuk melihatnya k..

industri yang cepat sekali membangun...jika perniagaan gagal maka industri inilah yang menjadi alternatif kedua...ye lah bangunan semua dh ada kan..jadi buat je lah..undang-undang ???em entah lah...layan je..

swiftlets-zone 4 all
email me : shidey_zone@yahoo.com
phone : 012-5328332

No comments:

Post a Comment