Tuesday 6 September 2011

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

maaf zahir dan batin


Selamat Hari Raya Aidil Fitri saya ucapkan kepada semua pembaca dan sahabat blog saya yang beragama Islam...walalupun dah lewat untuk wish tapi rasa tak cukup dan kurang sesuatu dalam blog ini kalau tidak bermaafan kan..ye lah sejak cuti aray dulu hari ini baru saya masuk opis...di bulan puasa dan raya yang lepas ini saya agak sibuk sedikit...ye lah pertamanya untuk menyambut puteri yang baru kami sekeluarga...dan keduanya raya lah..hehehe..jadi di kesempatan yang ada ini saya ingin menyusun sepuluh jari untuk memohon kemaafan kepada semua pembaca dan sahabat blog saya ini jika ada kata-kata ataupun tulisan di sini yang telah mengguris hati dan perasaan pembaca blog saya ini...saya juga berharap semoga ikatan sahabat blog dan juga perwalitan kita ini akan terus berkekalan...di samping itu juga, diharap apa yang telah kita rancangkan selama ini menjadi....mungkin tuaian kita yang pertama kelak nanti akan beroleh kepuasan dan senyuman kelak...selamat hari raya aidil fitri...layan je...

swiftlets-zone 4 all
email me : shidey_zone@yahoo.com
phone : 012-5328332

No comments:

Post a Comment