Wednesday 7 September 2011

Tragedi Mini Bazooka Di Lubang Antara Lantai (LAL) Dalam Bh Ku

kesiannya pada sang walit ini....

pada hari raya ke 3 yang lalu saya pulang ke rumah ibu mertua saya untuk beraya...di samping itu juga sempat juga saya melawat bh yang kira-kira3 minggu tidak menjengahnya...apabila saya sampi di depan bh...sy hairan kenapa suara di lubang antara lantai (LAL) yang saya tempat kan tweeter mini bazooka di situ tidak kedengaran..alamak dh rosak pulak ke ammplifier ini atau pon tweeter bazookas nya rosak...

akhirnya untuk mencari jawapannya juga maka sy tepaksa lah memasuki bh untuk membuat pemeriksaan....ingatkan kira-kira 2 bulan baru nak masuk bh semula..tetapi nampaknya terpaksa lah di awalkan kerana untuk membuat pemeriksaan yang penting...apabila memasuki bh sy melihat amplifier yang disambungkan bazookas tersebut masih lagi berfungsi...pendrivenya juga masih elok lagi...

akhinrnya saya membuat pemeriksaan pula di bazooka tersebut...kelihatannya juga masih elok...kemudian saya menjengah pula untuk melihat di dalam mulut bazookas tersebut...MasyaAllah apa yang saya nampak ialah seekor burung walit telah mati di dalam lubang bazookas tersebut...kenapa ianya terjadi ek??? sedangkan saya telah membuat protection dengan menempatkan dawai di lubang masuk bazookas tersebut untuk mengelakkan burung walit memasukinya...

em nampaknya suara di lubang antara lantai ini telah berjaya menarik burung walit turun ke bawahnya...bagi kes burung ini pula may be ianya tetap ingin memasuki lubang punca suara tersebut keluar walalupun sempit yang mana akhirnya apanila memasukinya ia tidak dapat keluar kembali dan akhirnya terbunuh di situ...kes ini adalah kematian yang ke empat terjadi dalam bh saya...2 di tweeter ini dan yang lainnya dalam kolam...

nampaknya dah tersurat kan bahawa riwayatnya akan tamat di situ..hehee...kini bazooka tersebut berfungsi dengan baik setelah dikeluarkan burung walit yang mati tersebut....jadi kelak saya merancang untuk menutup mulut lubang bazookas ini dengan kain pula agar burung walit tidak dapat memasukinya...di bawah ini saya letakkan gambar untuk sharing kita bersama...layan je....

 kelihatan burunng walit ini menemui ajak dalam bazooka tersebut sedangkan protection untuk ia memasukinya telah dibuat...

 inilah bazooka yang di pasang di lubang antara lantai (LAL)

 kelihatan burung walit ini setelah di keluarkan daripada bazookas tersebut...

gambar dekat ni...

swiftlets-zone 4 all
email me : shidey_zone@yahoo.com
phone : 012-5328332

No comments:

Post a Comment