Wednesday 12 October 2011

Pakej Suara Super : Semua 4 Suara Terbukti Keberkesanannya

Khabar Gembira Daripada Sahabat

Meseg Yang Dihantar Pada Minggu Lepas

akum, tuan.pertamanya saya hendak mengucapkan terima kasih pada tuan. minggu lepas suara yang saya beli pada tuan telah sampai..keempat suara tersebut telah saya test di bh...Alhamdulillah tuan.semua suara tersebut menjadi..apabila di pasang sahaja di amplifier tak sampai 10 minit kira-kira 100 ekor burung walit datang menyerang bh saya...keluar masuk bh tanpa henti start pukul 9 pagi saya pasang..keempat suara tersebut saya test dan menjadi...terima kasih sekali lagi dengan nasihat yang telah diberikan juga...harap sebulan dua ni ada lah sarang...nanti kita berhubung lagi dan saya akan bgtau perkembangan seterusnya..tq..Shuib Kuala Krai, Kelantan..

 Syukur Alhamdulilah,

Alhamdulillah...salah seorang lagi yang telah saya dapat bantu walaupun hanya melalui pertanyaan dari email, handset dan jawapan saya juga melalui email dan hp tanpa bersua muka tetapi tetap berjaya mencapai matlamatnya..untuk makluman, en, Shuib ini telah membeli pakej 4 suara walit dari saya iaitu Marvelous Cloud, Lacur, Nemolizer dan Super AAA..dan beliau juga banyak bertanyakan pendapat saya tentang bhnya yang 9 bulan telah dibuka tetapi hasilnya yang tiada..alhamdulillah kami bertukar pendapat dan dia banyak mencuba kaedah-kaedah yang saya syorkan dalam bhnya seperti membuat makanan walit, arrangement tweeter, cara hendak mengawal suhu dan sebagianya...dengan berkat usahanya alhamdulillah kini bhnya kembali 'bernafas..dahulunya bhnya yang telah beroperasi 9 bulan tidak dikunjungi langsung burung walit...dan setelah 9 bulan tiada hasil maka beliau bertanyakan pendapt saya dan kami bertukar pendapat...kini keazamannya dalam industri ini meningkat kembali...alhamdulillah...saya doakan semoga bh beliau akan berjaya dengan cepat Aminn...

(sebenarnya banyak para sahabat yang telah berjaya tetapi ramai juga yang bgtau saya supaya jangan posting dalam blog ni...hehehe..tapi untuk en. shuib dia kata tak kisah letak dlm blog ini kerana hendak ramai lagi yang berjaya dalam industri ini...tq en shuib..)

swiftlets-zone 4 all
email : shidey_zone@yahoo.com
phone : 012-5328332

No comments:

Post a Comment