Monday 13 June 2011

Lawatan Ke Hatyai dan Songkla, Thailand

Bulan Jun merupakan bulan yang paling sibuk sekali...hehehe

 sory lah kepada semua pembaca blog saya..dh berapa hari tidak update blog ini..hehe..bukan apa pada kesempatan yang lepas saya telah megikuti rombongan jabatan pergi melancong ke Hatyai, Songkla Thailand..Rabu depan ke Bandung Indonesia pula..selama berada di Songkla dan Hatyai saya sering mendongak juga ke atas bangunan kot2 lah terpandang rumah burung walit di kawasan ini..tetapi tidak ada satu pun yang saya jumpa..emmm di sini tiada bh ke ek..or orang sini buat rumah burung di kawasan luar bandar sahaja kot..dah cari rumah burung tidak jumpa jadi gambar saya dan geng saya je lah saya post dekat sini...layan je k..shopping time..hehehe

 antara staf-staf yang join sekali ni..
 saya dan azhar bergambar di pantai samila..

 posing di tengah round boud ni..hehhee

 floating market atau pasar terapung di hatyai

 banyak sungguh orang menjual makanan di sini..

 lihat lah orang yang membeli juga ramai..tarikan utama juga di sini

 kebanyakkan yang menjualnya adalah orang melayu di sini dan makanan juga murah-murah saja

 makanan halal di sini..tapi resepi macam2..hehehe

 pasar terapung macam di bangkok jugaklah ni...

 lihatlah mereka menggoreng dan memasaknya semuanya di atas perahu sahaja

 pak tuan sempat berposing maut ni..hehee

 beli dik beli..20 bat sebungkus sahaja ini atau 2 ringgit sahaja

 di sini ada kira-kira 50 orang atau lebih yang berniaga di atas perahu sebegini

 hebatkan..tarikan terbaik di sini...

 meja panjang juga disediakan untuk anda menjamu selera bersama famili di sini..hehehe

 rasa jangan tak rasa..tetapi saya tak rasa pun..hehhee

 di sini pula kawasan bandarnya..malam di ini cukup meriah sekali...

 tut-tut cukup banyak di sini..jemput naik k..hehehe

 depan hotel yang kami menginap juga ramai orang menjual buah..

bergambar sebelum pulang dengan 2nd Big Boss...tq boss..pasni leh buat lawatan di tempat lain pulak..hehehe..bulan ini adalah yang paling sibuk sekali...banyak program yang saya kena handle..rabu ini kalau jadi saya akan ke Bandung, Indonesia pula...InsyaAllah jika ternampak rumah burung di sana nanti saya akan ambil gambar dan kita share dalam blog di sini..harap-harap sangat dapat melihat dengan mata sendiri keadaan rumah burung di sana..assyik dengar orang kata dan lihat gambar sahaja kan..apa-apa saya akan letakkan dalam blog ini sekembalinya saya pada hari Isnin depan nanti dari Bandung Indonesia..layan je k...hehehe

swiftlets-zone 4 all
email me : shidey_zone@yahoo.com
phone : 012-5328332

1 comment:

  1. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Mohon maaf pada Tuan tanah untuk boleh iklan sedikit, semoga maksud saya yang baik ini juga menjadi amal ibadah untuk Tuan/Puan hendaknya amiin.

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.


    ReplyDelete