Thursday 12 May 2011

Khabar Gembira Dari Seberang Takir, Terengganu

mesej dari seorang sahabat...sharing is caring..

shidey, alhamdulillah...saya baru sahaja keluar dari bh tadi..tak disangka suara luar yang saya beli dari tuan sangat bagus..hari ini genap 1 bulan saya menggunakannya...apabila saya masuk tadi dh ada 5 sarang yang sudah siap dan 3 nesting mark..alhamdulillah..terima kasih tuan..

erm...meseg ini saya terima tengah hari tadi iaitu kira-kira pukul 1.30 tengah hari..alhamdulillah apabila saya membaca mesej ini saya tersenyum keseorangan..nampaknya seorang lagi sahabat yang dapat saya membantu..untuk makluman sahabat tersebut telah membeli suara dari saya kira-kira sebulan yang lepas..beliau bertanyakan suara yang sesuai di kawasannya...lalu saya mencadangkan suara luar iaitu suara marvelous cloud, thunder, green wave 03 dan baby king untuk suara dalam dan beliau bersetuju untuk membelinya...kini nampaknya suara tersebut betul-betul berjaya mengubah bh yang sebelum ini hanya memakai satu suara sahaja dalam koleksinya..sebelum ini beliau seperti sahabat yang lain telah ditipu oleh consultan yang membuat bhnya yang mengatakan suara yang dipakai sebelum ini sangat bagus dan beliau tidak perlu menukar suara yang lain sehingga setahun...tetapi apabila sudah 6 bulan dan tiada langsung burung bermain di bhnya dan consultant yang sebelum ini membuat bhnya tidak dapat dihubungi maka beliau merasakan seolah-olah tertipu...alhamdulillah blog ini telah menemukan kami...apabila di cerita panjang lebar oleh saya mengenai peri pentingnya suara luar ini maka beliau akhirnya baru memahami..kini beliau mampu tersenyum..alhamdulillah semangatnya kini mulai pulih kembali...saya harap banyak burung akan mulai tido dan membuat sarang serta membina koloni burung walit di dalam bhnya..marilah kita sama-sama mendoakan kejayaannya...

swiftlets-zone 4 all
email me : shidey_zone@yahoo.com
phone : 012-5328332

No comments:

Post a Comment